YUMURTA KARTONLARININ GERİ DÖNÜŞÜMÜ

Bu yaz çocuklar için birkaç günümü Willowbrook sanat ve Tualatin müzik kampında geçirdim. Benim 6,5 yaşındaki kızım burayı çok seviyor. Çünkü o her gün toprak, doğa, resim, müzik, dans, oyunla meşgul oluyor.
Bir gün eve bununla geldi:

O bi tane.. Ben yumurta kartonlarını deri dönüşüm meteryalleri arasında ve daha yaratıcı kullanılabilir görüyorum. Küçük civciv için çok güzel bir yuva.. Bireysel yumurta kullanıcılarının yumurta kartonlarını keserek onları çok güzel birer oyuncak haline dönüştürebilirler. Ben bu oyuncaktan çocukların çok hoşlandığını düşünüyorum, ve onunla oynamayı seviyor.

Oğlum eve öncesi geçen yıl bu oluşturma getirdi:

Bu oyuncaklardan binlerce yapılabilir, ancak evde yapmak düşüncesi çok güzel. Bu nedenle okul öncesi öğretmenini paha biçilmez olduğunu gördüm. Bu bir yaratıcı projedir kullanılmış Yumurta kartonları için.

-->